6/06/2011

PINK & COGNAC

Tulipas taas huomaamatta pidettyä vähän pidempi blogitauko. Tälle viikolle minulla on ainakin hyvä tekosyy, sillä olen ollut kipeänä melkein koko viikon, ja tänään vasta alkoi taas tuntua että hei, oon taas kunnossa! Juhlin sitä käymällä hammaslääkärissä, ja maksamalla 391 euron hammaslääkärilaskun. Huups, no ainakin hampaat voivat taas hyvin. Ihmiset, älkää lohkaisko hampaitanne, se tulee kalliiksi!

Photobucket

Kuvassa mun uusi lemppari pinkki kynsilakkasävy, Isadoran Power Pink. En yleensä tykkää varpaiden ja sormien kynsien mätsäilystä, mutta tämä oli vain niin kiva.

Photobucket

Uusia hiustuotteita, jotka ostin kyllä jo Hulluilta päiviltä, mutta otin käyttöön vasta vähän aikaa sitten. En ole aivan vakuuttunut näistä, enkä varmaan ostaisi toista kertaa. Haju on outo, tarkoitus olisi olla orange & mint, mutta lopputulos on jotenkin vain.. home. Ehkä tuo eco friendly-homman tavoittelu tuo tuon hmm, luonnonläheisen tuoksun?

Photobucket

Minä, melko luonnollisessa lookissa. (tarkoitin nyt lähinnä meikkiä, mutta ehkä tuo ilmekin tuo jotain minulle luonteenomaista esille?) Haluaisin oppia tekemään tosi taidokkaan nudemeikin, mutta haluaisin harjoitella jonkun kauniin vaalean neitosen kasvoilla. Minulle vaaleat meikit jäävät aina liian valjuiksi, kun minulla on niin tumma tukka ja tummat silmälasit. Aion ensimmäiseksi hankkia Lumenen kuultovoidetta, jolla saa kauniin kiillon poskipäille. Ja hei, pakko sanoa vielä, katsokaa miten pitkä mun oma tukka on jo!

Photobucket

Uusi laukkuni, tilattu H&M:n nettikaupasta. En muista nähneeni näitä vielä myymälöissä? Söpö kuitenkin.

Photobucket

Ihanat uudet kiilakorkosandaalit, myös H&M:n nettikaupasta ja puoleen hintaan! Jee! Käytin näitä tänään ensimmäistä kertaa, ja olivat yllättävän mukavat jalassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti