1/12/2011

BIG APPLE RED

Photobucket

Photobucket

Tein Elinan kanssa parin tunnin iskun Sokoksen aleen viime sunnuntaina. Tämä OPIn Big Apple Red on yksi sieltä hankkimistani kynsilakoista. Klassinen punainen lakka, jonka koin vielä tarvitsevani kokoelmaan.


Olen tänään sukeltanut teini-ikäisen itseni sieluun lukemalla lokeja vanhoista irc-keskusteluista. Harmi etten ole tallentanut niitä enemmänkin, tai toisaalta.. Osa keskusteluista on yllättävän hauskoja, ja saa ihmettelemään miksen ole enää noin hauska ja nokkela. Toiset taas saa lähinnä kiittämään sitä, että teini-ikä eletään vain kerran..

< ptkp > mä voin tälleen ihan intuitiolla sanoa että cvalda on pälli.
< cvalda > :>
< Hyqos > ptkp, mä voisin melkein sanoa, että sä oot väärässä tällä kertaa. :)

Näin meillä #alternativella. Itse olen siis juuri tämä pälli. Sain kyseisen arvonimen sen takia, että aloin haastaa riitaa ptkp:n kanssa siitä, onko rakkaus hyvä juttu vai ei. Teini-ikäisten suvaitsevaisuus, ah.

8 kommenttia:

  1. Cvalda on pälli. :D Jo on ptkp:lla otsaa moista väittää!

    Cvalda! Ensi viikolla nähdään. ♥

    Iidu
    x x x

    VastaaPoista
  2. Hengasinpa itsekin joskus samalla kanavalla. Olipa melkosta menoa, aika sisäpiiriporukka.

    VastaaPoista
  3. Iidu, en malta odottaa. :) Toivottavasti oon parantunut siihen mennessä, mulla on nyt nimittäin aika flunssainen olo.

    Anonyymi, aijaa! Mikä sun nikki oli? :) Tunnetaanko me?

    VastaaPoista
  4. Nikkini alkoi D:llä mutta en ole destina. :) Ja ei, me ei tunneta. Muistan ne joensuulaiset, powderit, faffit ja muut, just ton hyqos ja sitte se joku inna ja sen että niillä kaikilla oli koko ajan ikävä toisiaan... en ole itse ikinä tavannut ketään kanavalta...

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, uu, salaperäistä! Hengailin joskus aika jonkun verran noiden joensuulaisten + destinan ja parin muun kanssa Joensuussa kun asuin teininä lähellä Joensuuta. Mun #alternativella olo kans jäi aika vähäiseksi loppujen lopuksi, kun ne tosiaan oli aika tiivis porukka johon oli hankala murtautua sisään :) Perustin sitten oman kanavan ja keräsin sinne kivoimmat tyypit :)

    VastaaPoista
  6. Minkä kanavan perustit? :) Voi olla, että ollaan ircattu siellä vähän eri aikoihin, muistaisin itse kyllästyneeni jokuaika sen jälkeen kun ne tapasi toisensa ensimmäistä kertaa... Ihan ois jännä tietää kuitenkin, mitä kaikille kävi ja vieläkö ne yhet söpistelee. Se oli vähänkuin ois Salkkareita katsonut. :D

    VastaaPoista
  7. Perustin #eksistentiaalinen_tyhjiö -kanavan :D Joo no se selittääkin miksi me ei tunneta, koska ite aloin käydä altsulla vasta kun niillä oli ollut käsittääkseni jo useampia miittejä. Harmi kun en muista enää kaikkien nikkejä, jotkut on sellaisia että oon jutellut niitten kanssa vain livenä enkä ollenkaan irkissä. Powder oli kuvaajana meidän häissä, kun menin naimisiin :D

    VastaaPoista
  8. Aika hienoa. :D Mä muistan ehkä parhaiten just powderin, faffin, innan ja destinan. Ne oli kai aika paljon äänessä silloinkun olin kanavalla. Ja toi ptkp oli tosi ärsyttävä. :D

    VastaaPoista