10/03/2010

CONFESSIONS

Sain Reetalta ja Pndalta tällaisen hienon palkinnon ja haasteen. Kiitos tytöt! :-) Nyt mun pitää tehdä itsestäni seitsemän tunnustusta, ja keksiä 7 bloggaajaa, joille annan tämän haasteen eteenpäin.


Photobucket


1. Moni ei varmaan arvais, että oon oikeasti elänyt nuoruuteni 60-luvulla. Katsoin siis kaikki mahdolliset dokumentit jotka liittyi vähänkin hippeihin, Vietnamin sotaan, rock-vallankumoukseen, Woodstockiin ja kukkavoimaan! Janis Joplinin Greatest Hits-vinyylilevy auttoi minut valmistautumaan kouluun melkein joka aamu. Alkuvoimaisen rääkymisen seasta sain viestin "Sinä pystyt siihen!". The Beatlesin Twist and Shout on edelleen parhaimpia kappaleita ikinä. Myöhemmällä iällä ihastuin myös Rolling Stonesiin ja Led Zeppeliniin. Mun soft spot kuusareihin säilyy ikuisesti.

Photobucket

Photobucket


Kiinnittäkää huomiota tanssijoihin tämän videon loppupuolella.. Wow.






2. Nykyisyyden ikisuosikkejani ovat Neko Case, Jeff Buckley ja Ryan Adams. Totuus on, että päivittäin kuuntelen kuitenkin omia sekalaisia Spotify-listojani, jotka ovat täynnä Lady Gagaa ja Adam Lambertia. Kirjoittaessani tätä kuuntelen Carrie Underwoodia, koska minunkin sisälläni asuu pieni kantrityttö ja American Idolin voittaja.




3. Yläasteen ajan olin kova Hanson-fani, ja rakastin Tayloria. Tai siis, rakastan.

Photobucket


4. Odotan Glee-ohjelman alkua luvattoman paljon! Rakastan kaikkea mahdollista missä lauletaan, kuten kaikenmaailman idoleja (varsinkin Amerikan), Euroviisuja, musikaaleja, mitä vaan. Glee ei voi olla huono! Ei voi! Laulan itsekin, ja haluaisin itse olla aina se tyyppi, joka musikaalissa vapautuu ja löytää itsensä, rakastuu ja puhkeaa sen kaiken kunniaksi lauluun, joka mullistaa kaikkien läsnäolevien elämän.(valitettavasti tämä ei tosielämässä mene ihan näin, koska pelkään niin mahdottomasti epäonnistumista ja itseni nolaamista)




5. Laskin juuri että minulla on 28 hiuspantaa, joista 12 on jonkinlaisia rusettipantoja. Laukkuja en kykene laskemaan. Vöitäkin on liikaa. Olen asustehullu.

Photobucket


6. Minut hyväksyttiin opiskelemaan kuvataidetta vuonna 2004, mutta en mennytkään, koska päätin muuttaa Varkauteen opiskelemaan liiketaloutta ja tietojenkäsittelyä. Miettikää, voisin olla nyt kuvataiteilija! Tai siis en, koska mun pää olis räjähtänyt taiteellisen saamattomuuden takia luultavasti jo ensimmäisellä viikolla.


7. Mun lempieläin on saukko.

Photobucket


Nyt olen tunnustanut kaiken, eikä minulla ole enää mitään tunnustettavaa koko loppuelämäksi! Alkoi nuo viimeiset tunnustukset lähentyä jo sitä maagista "kannattaako tätä edes julkaista" -rajaa. En aio laittaa haastetta eteenpäin kenellekään, koska mielestäni kaikki ovat tämän jo tehneet, itse tulen aina jäljessä..


Pictures from weheartit

2 kommenttia:

  1. Mäkin rakastanRAKASTAN Hansoneita edelleen. <3

    VastaaPoista
  2. Peppi, ainiin! Muistan lukeneeni teidän blogista että sun suosikki on Zac. Zacin synttäritkin oli ihan vasta <3

    VastaaPoista